„Zaktualizowano...”

Jeśli w okazji nastąpiła istotna zmiana (np. obniżka ceny, dodatkowy rabat itp.) to nasz zespół może dodać aktualizację.

 

Informacja o dacie dodania lub rozpoczęcia okazji (jeżeli nie jest jeszcze aktywna).

 

 

Informacja, kiedy okazja ma się zakończyć.

 

 

Etykieta pomaga zidentyfikować okazje dostępne tylko stacjonarnie lub są dostępne tylko w określonych lokalizacjach. Możesz skorzystać również z filtra, aby wykluczyć takie okazje na listach okazji, lub w wynikasz wyszukiwania.

 

 

Na naszej platformie możesz znaleźć też oferty, które nie są wysyłane z Polski. Takie okazje będą miały dopisek np. "Wysyłka z: Chiny". W opisie takiej okazji znajdziesz więcej szczegółów.

 

 

   Używamy tej etykiety, aby pomóc Ci zidentyfikować treści, które są promowane. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na naszej dedykowanej stronie.

 

 

Mogą one obejmować okazje, kupony i dyskusje. Są przypinane w określonych miejscach na platformie na krótki czas, aby zapewnić jak największej liczbie użytkowników widoczność informacji zawartych w nich zawartych. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

 

 

Zweryfikowane konta naszego zespołu możesz rozpoznać poprzez powyższą ikonkę obok nazwy użytkownika.

 

Jeśli chcesz skontaktować się z naszych zespołem zajmującym się wsparciem społeczności, kliknij tutaj, aby wysłać wiadomość.