Sprzedawcy mogą zostać zablokowani na naszej platformie, gdy ich wiarygodność lub opinie są wątpliwe – robimy to w trosce o ochronę naszej społeczności. Jeśli podczas kontroli (obejmującej m.in.: dane rejestracyjne, opinie, metody płatności, proces zwrotu, domenę itp.) zidentyfikujemy nowego sprzedawcę jako potencjalne zagrożenie, ograniczamy jego działalność na Pepper.pl. Otrzymane od naszych użytkowników opinie o wielokrotnych problemach z danym sklepem czy marką również mogą skutkować decyzją o zastosowaniu blokady. Staramy się zapewniać bezpieczeństwo, równocześnie dążąc do minimalnych ograniczeń dla użytkowników.

Autopromocja

Zdarza się, że sprzedawcy, marki, agencje lub inni powiązani przedstawiciele próbują udawać użytkowników, aby promować swoje oferty. Wpływa to na neutralność naszej platformy oraz jest oszustwem wobec naszych użytkowników. Autopromocja jest zabroniona, a wszyscy sprzedawcy próbujący nieuczciwie publikować lub promować swoje oferty zostaną zablokowani na naszej stronie.

Zdajemy sobie sprawę, że autopromocja może być czasami wynikiem błędu, braku znajomości zasad naszej platformy i jej zasad. Jeżeli reprezentujesz sprzedawcę lub markę, która została zablokowana – skontaktuj się z nami. Wskażemy Ci możliwą formę współpracy z nami.

Jeśli chcesz skontaktować się z naszych zespołem zajmującym się wsparciem społeczności, kliknij tutaj, aby wysłać wiadomość.