Dodając publikację na Pepper.pl możesz wybrać typ treści:

  • Okazja – to główny typ publikacji, który znajdziesz na naszej platformie. Do okazji zaliczamy m.in.: pojedyncze produkty (np. męska koszula za 26 zł), ogólne kody rabatowe lub akcje promocyjne z min. jednym przykładem.
  • Kupon – akcje promocyjne lub kody rabatowe bez przykładów.
  • Dyskusja – zadaj pytanie odnośnie produktu lub sprzedawcy, uzyskaj wskazówki odnośnie oszczędzania lub po prostu się przywitaj. To miejsce do rozmów na dowolny temat.

Na Pepper.pl znajdziesz trzy głównie zakładki z okazjami:

  • Dla Ciebie – spersonalizowana lista okazji stworzona w oparciu o Twoją aktywność na naszej platformie (wymaga zaakceptowania plików cookies służących do personalizacji). Osoby, które zrezygnowały z personalizacji zobaczą w tym miejscu zakładkę “Wyróżnione”, czyli mieszankę okazji dobranych na podstawie ich popularności wśród społeczności Peppera.
  • Gorące - okazje oceniane jako gorące przez naszą społeczność. Kiedy okazja przekracza 200 stopni trafia na szczyt listy w tej zakładce. 
  • Nowe - Tutaj trafiają wszystkie okazje zaraz po publikacji i są sortowane po dacie ich dodania. Gdy zostanie opublikowana nowa okazja, temperatura jest "maskowana" słowem "Nowe" przez kilka minut. Dzięki temu ocena nie wynika z oddanych już głosów, a z faktycznej atrakcyjności okazji.

Jeśli chcesz skontaktować się z naszych zespołem zajmującym się wsparciem społeczności, kliknij tutaj, aby wysłać wiadomość.