Informacje o niewłaściwej aktywności możesz nam przekazać korzystając z funkcji "Zgłoś". Jak to zrobić możesz sprawdzić tutaj. Po takim zgłoszeniu nasz zespół do wsparcia społeczności zostanie automatycznie powiadomiony.

Choć zachowanie spokoju w sytuacjach, gdzie np. jesteś obrażany może być trudne, zachęcamy, aby nie podejmować działań odwetowych i nie angażować się niepotrzebną wymianę komentarzy. Pozwól zespołowi wsparcia społeczności, aby rozwiązał ten problem za Ciebie.

Za każdą nazwą użytkownika kryje się prawdziwa osoba, a komentarze na forach często mogą zostać błędnie zinterpretowane. Czasami warto ochłonąć i zerknąć na komentarz ponownie przed dodaniem odpowiedzi. Staraj się być lepszą osobą w takiej sytuacji ;)

Jeżeli użytkownik nęka, spamuje lub obraża Cię za pośrednictwem prywatnych wiadomości to możesz w prosty sposób samodzielnie rozwiązać ten problem i skorzystać z funkcji "Ignoruj" (zablokowanie pw od takiego użytkownika oraz ukrycie jego komentarzy). Kliknij na nazwę użytkownika w takiej wiadomości, następnie 3 kropki na stronie profilu użytkownika i wybierz opcję "Ignoruj".

Jeśli chcesz skontaktować się z naszych zespołem zajmującym się wsparciem społeczności, kliknij tutaj, aby wysłać wiadomość.