Zakończenie okazji jest konieczne, gdy produkt nie jest już dostępny lub wzrosła jego cena. Okazja na naszej platformie pozostaje aktywna tak długo, jak długo można z niej korzystać. Niektórzy sprzedawcy (np. Amazon) umożliwiają złożenie zamówienia, nawet, gdy produkt jest chwilowo niedostępny. W takim przypadku nie kończymy okazji, dopóki cena pozostaje taka sama.

Jak zgłosić nieaktywną okazję?

Po otwarciu okazji w przeglądarce znajdź pod nią przycisk "Zgłoś", a następnie wybierz z listy "Brak możliwości zamówienia / nieaktualne". Jeżeli kilku członków zrobi to samo – okazja zostanie zakończona. Możesz również wybrać z listy "Inny powód", kliknąć "dalej" i opisać powód zgłoszenia. Po wysłaniu zgłoszenie trafi bezpośrednio do naszego zespołu wsparcia społeczności.

W aplikacji (iOS, Android) tapnij trzy kropki w prawym górnym rogu i wybierz "Nieaktualne?". Jeżeli kilku użytkowników zrobi to samo – okazja zostanie zakończona. Jeżeli z listy wybierzesz 

Jak cofnąć wygaśnięcie lub reaktywować okazję

Ponowna aktywacja ofert działa w podobny sposób. Możesz zagłosować na umowę jako reaktywowaną lub możesz skorzystać z funkcji raportu, aby poprosić moderatora o przejrzenie wątku i anulowanie jego wygaśnięcia.

Przy każdym poście istnieje możliwość zgłoszenia. Możesz poinformować zespół o wygasłej umowie.

Jeśli chcesz skontaktować się z naszych zespołem zajmującym się wsparciem społeczności, kliknij tutaj, aby wysłać wiadomość.