Nieodpowiednie treści, które nie powinny się znaleźć na naszej platformie możesz nam po prostu zgłosić:

  • Przycisk „Zgłoś” znajduje się pod każdą okazją i komentarzem (wersja przeglądarkowa).
  • Trzy kropki w prawym górnym rogu okazji lub obok komentarza (aplikacje iOS i Android).

Nasz zespół do wsparcia społeczności zostanie automatycznie powiadomiony. Jeśli nie jesteś zarejestrowany, możesz także skorzystać z formularza kontaktowego, aby przesłać nam zgłoszenie.

Choć zachowanie spokoju w sytuacjach, gdzie np. jesteś obrażany może być trudne, zachęcamy, aby nie podejmować działań odwetowych i nie angażować się niepotrzebną wymianę komentarzy. Pozwól zespołowi wsparcia społeczności, aby rozwiązał ten problem za Ciebie.

Jesteśmy wdzięczni za pomoc w zachowaniu naszej strony jako miejsca przyjaznego użytkownikom, które jest źródłem cennych informacji.

Jeśli chcesz skontaktować się z naszych zespołem zajmującym się wsparciem społeczności, kliknij tutaj, aby wysłać wiadomość.