Dlaczego używamy kategorii?

Przy ogromnej liczbie okazji publikowanych każdego dnia na naszej platformie, użytkownicy mogą mieć trudności z odnalezienie okazji i dyskusji na temat interesujących ich produktów. Kategorie umożliwiają tworzenie powiązań nie tylko z interesującymi Cię produktami, ale również z ludźmi o podobnych upodobaniach, którzy mają bogatą wiedzę. Wielu z nich chętnie udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące produktów lub usług, przekaże swoją opinię oraz rekomendacje. Możesz odkryć szeroki zakres produktów (np. kategoria „Moda”) lub skoncentrować się na mniej popularnych kategoriach, a nawet otrzymać powiadomienie, kiedy pojawiają się powiązane produkty (sprawdź powiadomienia). Obecnie na platformie mamy 15 kategorii głównych.

Publikowanie okazji z użyciem kategorii 

Każda okazja i kupon muszą mieć przypisaną kategorię główną. Podczas publikowania okazji, kategorie są sugerowane na postawie tytułu Twojej publikacji.

Jeśli chcesz skontaktować się z naszych zespołem zajmującym się wsparciem społeczności, kliknij tutaj, aby wysłać wiadomość.