Koszty funkcjonowania platformy pokrywamy poprzez linki afiliacyjne oraz posty promowane. To, czy okazja jest monetyzowana, czy nie, nie ma wpływu na jej publikację. To nasi użytkownicy publikują okazje oraz decydują, które z nich stają się gorące lub nie. Wierzymy, że taki schemat działania zapewnia nam całkowitą bezstronność i niezależność.

Linki afiliacyjne – od niektórych sprzedawców otrzymujemy niewielką prowizję jeśli transakcja zostanie wykonana za pośrednictwem naszej platformy. Oznacza to, że jeśli kupisz coś, co widzisz znalazłeś na Pepper.pl, możemy otrzymać procentową opłatę od sprzedawcy w zamian za polecenie takiej sprzedaży. Linki afiliacyjne są bardzo powszechne i stosowane na większości stron internetowych.

Posty promowane – partnerzy czasami płacą nam za krótkotrwałą ekspozycję ich okazji większej liczbie osób na stałych pozycjach naszej witryny. Używamy wtedy etykiety „promowane”, aby ułatwić Ci identyfikację tego rodzaju treści. Pomimo tego, że taka forma wyróżnienia jest częścią porozumienia komercyjnego, to społeczność za pośrednictwem systemu głosowania decyduje czy okazja może otrzymać etykietę “promowane”. Okazja po osiągnięciu temp. 200° pojawia się na liście gorących okazji, a dopiero gdy osiągnie min. 300°, może być promowana w jednym ze slotów tej listy z okazjami. Podczas promowania okazji (min. 300 stopni) głosowanie możliwe jest jedynie po zapoznaniu się z jej szczegółami. Oznacza to, że głosowanie będzie aktywne dopiero po otwarciu strony okazji (nie będzie ono możliwe bezpośrednio na liście gorących).

Ze względu na te kryteria jakościowe, a także zachowaniu neutralności nasze platformy, nie zezwalamy sprzedawcom na publikowanie ofert bezpośrednio na stronie.

Dlaczego współpracujemy ze sprzedawcami w taki sposób? 

Skupiamy się przede wszystkim na społeczności, ale widzimy również dla niej korzyści jeżeli jesteśmy w stanie współpracować ze sprzedawcami w celu uzyskania dobrych okazji. Nasz zespół edytorski specjalizuje się w określonych kategoriach, a dzięki swojemu doświadczeniu i zrozumieniu społeczności może współpracować ze sprzedawcami w celu kształtowania i rozwijania przyszłych okazji. Edytorzy Mogą zapewniają również zachowanie neutralności – kierują się potrzebami społeczności i sprzeciwią się wszystkiemu, co ich zdaniem zagraża zaufaniu naszych użytkowników lub integralności naszej platformy.

Jeśli chcesz skontaktować się z naszych zespołem zajmującym się wsparciem społeczności, kliknij tutaj, aby wysłać wiadomość.