Jeżeli okazja zostanie usunięta to nasz zespół poinformuje Cię jaki był powód usunięcia.

Może być wiele powodów, dla których dodana okazja nie jest już widoczna.

  • Może trafić do moderacji – zazwyczaj dość szybko przeglądamy okazje przed ich publikacją. Dzięki temu możemy sprawdzić, czy okazja jest aktualna i czy nie brakuje w niej istotnych informacji.
  • Jeśli Twoja okazja to duplikat, zostaniesz automatycznie przekierowany do wcześniejszej publikacji i otrzymasz powiadomienie o scaleniu okazji.
  • W przypadku braku istotnych informacji skontaktujemy się z Tobą, aby zapytać o więcej szczegółów. Sprawdź, czy w Twojej skrzynce odbiorczej nie ma od nas prywatnej wiadomości, jeśli właśnie dodałeś swoją okazję, a nie widzisz jej na stronie.
  • Niektórzy sprzedawcy mogą być zablokowani na naszej stronie. Przy próbie dodania okazji od takich sprzedawców może pojawić się błąd. Alternatywnie zespół wsparcia społeczności skontaktuje się z Tobą bezpośrednio. Sprawdź w jakich sytuacjach sprzedawca może zostać zablokowany.
  • Jeśli jesteś sprzedawcą lub reprezentujesz markę, nie możesz publikować postów bezpośrednio na platformie i nie powinieneś tego robić. Zobacz „powiązane artykuły” na dole tej strony, aby dowiedzieć się, jak sprzedawcy mogą udostępniać treści.
  • Automatycznie usuwamy również wszystkie oferty, które naruszają nasz Regulamin lub Zasady Publikacji.

Jeżeli Twoja okazja zostanie usunięta, otrzymasz od nas wiadomość z wyjaśnieniem przyczyn.

Jeśli chcesz skontaktować się z naszych zespołem zajmującym się wsparciem społeczności, kliknij tutaj, aby wysłać wiadomość.