Jeśli reprezentujesz sprzedawcę lub markę i chcesz zrozumieć, dlaczego zostały one zablokowane na naszej platformie to zapoznaj się z poniższymi punktami.

  • Wszystkie sklepy są sprawdzane przez nasz zespół (m.in.:dane rejestracyjne, opinie, metody płatności, proces zwrotu, domenę, opinie od naszej społeczności...). Jeśli podczas weryfikacji zidentyfikujemy potencjalne problemy dla naszej społeczności to takie konta sprzedawców są zawieszane do momentu poprawy warunków realizacji i wsparcia procesu zakupów.
  • Sprzedawcy i marki, które autopromują się lub bezpośrednio na stronie publikując treści ich promujące, mogą zostać zablokowani.
  • Pepper jest platformą naszych użytkowników, a nasz zespół partnerski i edytorski ciężko pracują, aby zapewnić nam neutralność. W związku z tym sprzedawcy i marki nie mogą działać samodzielnie na platformie, muszą rozpocząć współpracę od kontaktu bezpośrednio z zespołem do zarządzania partnerstwem za pomocą [email protected]
  • To, czy współpracujemy z danym sprzedawcą, nie ma wpływu na naszą decyzję o zablokowaniu sprzedawcy. Analogicznie nie blokujemy sprzedawców, którzy z nami nie współpracują o ile dochodzi do naruszenia przez nich naszego regulaminu.