Podczas uzupełniania formularza dodawania okazji dobrą praktyką jest podanie kolejnej najlepszej ceny (to kolejna najniższa cena na rynku, za produkt w okazji, którą udało Ci się znaleźć). Podanie kolejnej najlepszej ceny pozwala na pokazanie faktycznej i realnej obniżki. Przekreślone ceny promocyjne na stronie sprzedawcy mogą być zawyżone i nie zawsze pokazują faktyczną zniżkę. Ceny przed promocją, podawane w sklepach, należy traktować z przymrużeniem oka i nie traktować ich jako kolejnej najlepszej ceny, bez uprzedniego sprawdzenia.

Naszym celem jest przedstawienie społeczności realnej oszczędności jaką uzyskają kupując produkt lub usługę z opublikowanej okazji. Jeśli masz problem z określeniem kolejnej najlepszej ceny możesz skontaktować się z naszym zespołem, który chętnie pomoże w jej ustaleniu.

Jeśli chcesz skontaktować się z naszych zespołem zajmującym się wsparciem społeczności, kliknij tutaj, aby wysłać wiadomość.