Jak opublikować okazję?

Aby mieć możliwość opublikowania okazji, kuponu lub dyskusji musisz być zalogowany na swoje konto Pepper.pl. Kliknij przycisk „+ Dodaj” znajdujący się w prawym górnym rogu lub ikonkę "+" w aplikacji i wybierz typ publikacji. Jeżeli znalazłeś dobrą okazję możesz dodać okazje lub kupon.

Okazja – pojedyncze produkty (np. męska koszula za 26 zł), ogólne kody rabatowe z min. jednym przykładem (np. -20% w Adidas), akcje promocyjne (np. wyprzedaż -30%) z min. jednym przykładem produktu w promocji.

Kupon – akcje promocyjne lub kody rabatowe bez przykładów (np. 20% rabatu do sieci Da Grasso z kodem…).

Formularz dodawania okazji jest wieloetapowy – w kolejnych etapach zostaniesz poproszony o uzupełnienie wszystkich niezbędnych informacji.

Okazje z kategorii "za darmo" muszą być całkowicie bezpłatne i nie wiązać się z dodatkowymi kosztami (takimi jak np. wysyłka). Jeżeli do tytułu takiej okazji dodasz tekst "za darmo" to zostanie przydzielona automatycznie do prawidłowej kategorii. 

Przy publikacji kuponu będziesz musiał określić, czy zapewnia on obniżkę ceny, rabat procentowy, darmową dostawę, czy też zupełnie inny typ zniżki lub korzyści.

Gdy Twoja oferta zostanie dodana, zespół wsparcia społeczności sprawdzi jej poprawność przed publikacją. Jeśli Twoja okazja nie będzie zgodna z zasadami publikacji lub regulaminem naszej platformy, będziemy musieli ją usunąć. Poinformujemy Cię o tym fakcie podając przyczyny tej decyzji.

Co powinienem sprawdzić przed dodaniem okazji?

Sprawdź w porównywarce cen, czy Twoja publikacja jest faktycznie okazją! Czasami sprzedawcy podnoszą ceny przed rozpoczęciem promocji, aby rabaty wyglądały na większe niż są w rzeczywistości.

W przypadku okazji od sprzedawców zagranicznych warto również dodać w opisie cenę w walucie obcej, ponieważ kursy walut są zmienne, oraz wziąć pod uwagę dodatkowe opłaty końcowe (VAT, dodatkowe koszty obsługi zamówienia...).

Jak określić kolejną najlepszą cenę?

Dobrą praktyką jest podanie kolejnej najlepszej ceny - pozwala to na pokazanie faktycznej obniżki względem cen na rynku. W tym celu nie używaj jednak zawyżonej ceny sprzedawcy, sprawdź kolejną, najlepszą ofertę np. w porównywarkach cenowych i podaj jej cenę.

Jeśli chcesz skontaktować się z naszych zespołem zajmującym się wsparciem społeczności, kliknij tutaj, aby wysłać wiadomość.